.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۶۰۰میلیاردتومانی هزینه مکالمه تلفنی مازندرانی ها در سال
استاندار مازندران گفت: مازندران ها سالانه ۶۰۰میلیاردتومان هزینه مکالمات تلفنی می پردازند.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار در همایش تجلیل از بانوان نمونه استان در محل سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان با بیان اینکه دولت در ابتدای سال جاری به دلیل وجود تحریم ها با تنگنای مالی بسیاری روبرو بود، گفت: متأسفانه با وجود اینکه ایران بزرگترین تولیدکننده نفت است ولی به دلیل تحریم ها، امکان صادرات این فرآورده تنها به برخی کشورهای مشخص وجود داشت که در ازای آن دلار نمی دادند و باید کالای مورد نیاز در مقابل نفت،دریافت می شد. 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دولت تدبیرو امید در شرایط بحرانی تحریم ها مسئولیت کشور را پذیرفت،افزود: در سال ۹۲ با وجود کمبودها، تلاش های بسیاری در بخش های مختلف استان صورت گرفت. 

فلاح با بیان اینکه در ابتدای نوروز سال جاری ۱۱میلیون نفر شب اقامت در استان صورت گرفت، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۲میلیون نفر شب در استان اقامت کردند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر ایران تنها کشور مستقل در جهان است که بدون وابستگی به استکبار و کشورهای دارای منافع اقدام به تصمیم گیری برای مردم می کند. 

استاندار مازندران با اشاره به گذشت بیش از یک سال از اجرای برجام در کشور که با رشد اقتصادی همراه بود، گفت: پیش از برجام رشد اقتصادی منفی ۷در کشور وجود داشت که در حال حاضر به ۸.۹دهم افزایش یافت که با رشد ۱۶درصدی همراه بود. 

فلاح با بیان اینکه بیش از ۱۰۰میلیارد تومان بودجه شناور برای رینگ درون شهری در مناطق غرب استان اختصاص یافت، افزود: احداث تونل هایی در مناطق سوادکوه و شیرگاه در حال اجراست. 

وی با اشاره به تکمیل برخی کمربندی های استان در سال ۹۶،اضافه کرد:در سال جاری بیش از هزار مورد تسهیلات رونق اقتصادی به فعالان صنعتی پرداخت شد. 

استاندار مازندران با بیان اینکه پس از انقلاب حضور بانوان در مراکز آموزشی ۱۴برابر افزایش یافت،افزود:در حال حاضر بانوان ۱۰درصد از کابینه دولت را تشکیل می دهند و مجلس دهم با افزایش حضور دوبرابری بانوان روبرو بود. 

این مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا در سال ۹۶،اضافه کرد:بانوان مازندرانی می توانند با حضور در این انتخابات سبب رشد و توسعه استان شوند،امیدواریم مازندران شاهد رشد حضور ۵۰ درصدی بانوان در حوزه های مختلف باشد. 

وی با تأکید بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای رشد بانوان در حوزه های مختلف،گفت: در حال حاضر ۲۲درصد بانوان مازندرانی به فعالیت کشاورزی مشغول هستند. 

فلاح در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت فعالیت مراکز رشد و فناوری استان،افزود:مردم مازندران در هر سال ۶۰۰میلیاردتومان هزینه مکالمات تلفنی می پردازند که از بودجه ۳۵۰میلیارد تومانی مازندران بیشتر است  و امکان  جایگزینی این هزینه در حوزه های مختلف رشد و توسعه استان وجود دارد. 

این مسئول بیان کرد:استانداری مازندران با هدف اشتغال زایی جوانان اقدام به رایزنی با ۱۸شرکت فناوری کرده است. /ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.